Home

Umělecká díla inspirována romeem a Julii

Romeo a Julie - Wikipedi

1. Romeo a Julie (Romeo and Juliet) je divadelní hra, kterou napsal William Shakespeare.Premiéru měla v roce 1595.Jedná se o milostnou tragédii, patrně jeden z nejznámějších milostných příběhů v historii světového dramatu.Při psaní příběhu vycházel Shakespeare z básně anglického básníka Arthura Brookea a také všeobecně známé látky o dvou milencích, která byla.
  2. Romeo a Julie (1892) - Frank Dicksee Shakespeare byl populární u viktoriánů a navzdory jejich prudkému dědictví bylo více než zdvořilé a zobrazovalo jeho milostnější scény. Dicksee byl známý umělec dne, který maloval mnoho portrétů založených na hře, literatuře a historických scénách
  3. I. období - díla do roku 1600 (díla do roku 1600 jsou především komedie, kde vítězí spravedlnost a láska. Renesanční optimismus.) Zkrocení zlé ženy - komedie. Sen noci svatojánské- komedie. Romeo a Julie- tragédie. Kupec benátský- komedie. Jindřich IV - historické. II. období - díla po roce 1600 - (v dílech po.
  4. arky.cz > Čtenářský deník > Obsahy a rozbory děl > > Rozbor díla Romeo a Julie Rozbor díla Romeo a Julie Kategorie: Evroá literatura do 20. stolet
  5. Kategorie: Evroá literatura do 20. století Typ práce: Obsahy a rozbory děl Další díla spisovatele: William Shakespeare Životopisy spisovatele: William Shakespeare Škola: Gymnázium mezinárodních a veřejných vztahů Praha s.r.o., Praha 5 Charakteristika: Práce se zaměřuje na analýzu díla Romeo a Julie od Williama Shakespeara.Zahrnuje stručné informace o autorovi.
  6. Část díla - Od první noci, kterou strávila se Stevenem, Maria ví, že její srdce už nikdy nebude patřit jinému. Chce Stevena jako manžela, milence a otce svých dět..
  7. OLDstars v srpnu 2017 vyrazí na turné do Plzeňského a Karlovarského kraje s openairovou inscenaci Romeo a Julie. Rádi zahrají i na vaši letní akci - na nádvoří hradu, letním táboře, městských slavnostech nebo festivale. Nechoďte v létě do divadla, divadlo přijede za Vámi..

Top 10 Uměleckých Děl Inspirovaných Shakespearovými Hrami

Která znáte díla na motiv Romeo a Julie? Mě napadá jen novela Petr a Lucie. Znáte nějaké jiná díla, která jsou na tento motiv? poznámka: Můžete napsat i filmy včetně těch kreslených. Uzamčená otázka. ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce. Upravil/a: quentos Romeo a Julie na vsi. Výbor novel - , Část díla - popis, komentáře a veškeré informace o knize Rozbor díla Romeo a Julie - William Shakespeare. Obsahuje stručný děj, životopis autora, literárně historický kontext, tématickou výstavbu, jazyk, tropy a figury, další autory té doby Rozbor jsem uplatnila při ústní maturitní zkoušce, obsahuje vše, co je potřeba Hra Romeo a Julie je jedním z autorských děl, který napsal v nejranějším období svého díla. Shakespeare vytvořil svou slavnou hru mezi lety 1591 a 1595. Zvažte spiknutí Romeo a Julie. Analýza práce velmi stručně popisuje příběh navrhovaný dramatikem

Costa Serena je moderní a elegantní lodí postavenou v roce 2007. Prostorné paluby mají panoramatické výhledy a hlavním motivem je odkaz na klasická i současná umělecká díla. Na dekoracích interiérů se podíleli světově známí umělci. Serena je též lodí sportu a relaxace Romeo a Julie: žánr díla Jedna z nejslavnějších prací slavnéhoAnglický dramatik W. Shakespeare - hra Romeo a Julie (žánr stvoření je tragédie). Tato esej je stále oblíbená u moderního čtenáře a režiséři jsou stále inspirováni tímto příběhem, znovu a znovu přenášet nesmrtelný milostný příběh na obrazovku. Rozbor díla romeo a julie pdf cz - ČTENÁŘSKÝ DENÍK » díla: (21) (William Shakespeare) patří mezi nejslavnější Williama Shakespeara možná i nejzdařilejší baryje literární druh: drama žánr: tragédie (milostná) forma: ve verších (=blankvers) hlavní téma: nešťastný konec kteří nepřátelených rodů

Hra Romeo a Julie je jednou z autorských prací, které napsal při nejbližším období své práce. Shakespeare vytvořil svou slavnou hru mezi lety 1591 a 1595. Zvažte příběh Romeo a Julie.Analýza práce velmi stručně popisuje příběh, který nabízí dramatik Romeo a Julie (Ex libris Martin Procházka) dřevoryt, 1998, 8 x 6 cm, sign. V. Pechar 98 . žák prof. Uchytilové - Kučové, J. Kaisera a J. Mahelky na SOŠV v Praze, člen Sdružení pražských výtvarných umělců . ID: 23900 Zvlášť významná byla spolupráce s Krejčou v činohře Národního divadla (o vzniku inscenace Romeo a Julie byl natočen i dokumentární film). Pro film začal psát hudby od počátku 60. let a záhy byl filmaři objeven a prezentován i jako pozoruhodný herec v několika snímcích, jež patřily k tzv Eva Kantůrková: Přítelkyně z domu smutku čtenářský deník a další obsahy a rozbory děl najdete na webu Ctenarsky-denik.cz, který dále obsahuje velký čtenářský deník, životopisy spisovatelů, seminární práce a další Archive for Romeo und Julie -Benda. Sonya Yoncheva místo Anny Netrebko. Nejen o tom v Operním kukátku. Týden od 2. do 8. května 2016

Romeo a Julie - rozbor díla k maturitě (8) Rozbor-dila

Rozbor díla Romeo a Julie - Seminarky

1. 00:01:27 Povíme vám příběh mistrovského díla, jemuž říkáme Polibek. 00:01:37 Česká televize uvádí cyklus BBC. 00:01:41 SOUKROMÍ MISTROVSKÉHO DÍLA AUGUST RODIN: POLIBEK. 00:01:50 Neexistuje jediné dílo s názvem Polibek. 00:01:54 Po celém světě jich je více
  2. Romantická tragédie Romeo a Julie jeho první tragédie o dvou milencích, kteří byli ze dvou znepřátelených rodin v Italské Veroně, nad nimiž vládla rodová nenávist, kterou odstraní teprve smrt obou milenců. Tragika hry nevyplývá z povahy hrdinů, ale je dána vnějšími okolnostmi
  3. 7) DOBOVÝ ÚSPĚCH DĚL 50. léta, vyšší umělecká úroveň. PEPA SEKERA - Děti z hliněné vesnice (cikánské prostředí) V. NEFF - Srpnovští páni K. PTÁČNÍK - Ročník 21 - chlapci, totálně nasazeni na práci do Německa. 8) POČÁTKY ODVRATU OD SCHEMATISMU V 50. LETECH 2. pol. 50. let, více psychologie, hrdiny i intelektuálov
  4. romeo a julie vznik díla Alfa Romeo je italská automobilka založená v roce 1910 v Miláně, dnes se sídlem v Turíně. Svůj současný název získala v roce 1920 a od roku 1986 je součástí koncernu Fiat. Ve svých počátcích si získala reputaci zejména díky výrobě drahých.
  5. Romeo a julie rozbor Romeo a Julie - rozbor díla k maturitě (3) Rozbor-dila . Rozbor díla: Romeo a Julie. Klasický tragický milostný příběh dvou mladých milenců ze znepřátelených rodů z Verony, tajně oddáni, Romeo nucen prchnout (smrt Tybalta), Julie vypije lektvar, který jí učiní na den mrtvou, čeká na Romea v hrobce, ten nedostane včas dopis od otce Lorenza, myslí si.

Jenom takový experiment. Pokud byste nevěděli jak se tvoří dadaistická báseň tak: 1. vyberte si článek v novinách 2. Vystříhejte si slova nebo fráze, které se vám líbí 3 Ø k televizním hrám Romeo a Julie na konci listopadu. Ø k seriálu Byl jednou jeden dům - s O. Daňkem . Ø k filmům Milenci v roce jedna, Lásky mezi kapkami deště, Občan Brych . Ladislav Mňačko * 28. 1. 1919, † 24. 2. 199

Romeo a Julie - analýza díla - Čtenářský-deník

1. Studijní materiál Romeo a Julie - rozbor díla k maturitě (9) už se na Tebe teší v rubrice Maturitní rozbory, Rozbory děl. Nenech ho čekat dlouho :-) PRAGUE STAY Vám nabízí ubytování ve svých exkluzivních apartmánech v Praze a vybraných pražských hotelech
  2. Tak třeba toto ale hlavně se jedná o partu lidí poblázněných divadlem a muzikou, které spojuje utkvělá myšlenka, že prznit umělecká díla, např. divadelní hry, filmy či skladby ze zlatého fondu světové popmusic, a ve zdegenerované formě je předkládat ke konzumaci svým podobně ujetým spoluobčanům, je děsná zábava.
  3. Romeo a Julie (1839) - velkolepá celovečerní dramatická symfonie podle Shakespearovy tragédie. Převládá propracovaná orchestrální složka. Velká symfonie smutečná a triumfální (1840) pro velký dechový, později smyčcový orchestr a sbor (ad libitum) na památku červencové revoluce r.1830
  4. Romeo a Julie - dva mladí lidé, Romeo Monteque a Julie Kapuletová pocházeli z dvou rodů, mezi kterými po dlouhá léta vznikaly sváry a nenáviděly se. Navzdory tomu se Romeo a Julie do sebe zamilovali a tajně se vzali. V šarvátce Juliin bratranec Tybalt zabil Romeova kamaráda Merkucia a Romeo se rozhodl ho pomstít

Tradiční zastoupení mají v programu i československé filmy, které různou měrou nesou noirové prvky - letos adaptace románu Romeo, Julie a tma, psychologické drama s Karlem Högerem a Danou Medřickou Ošklivá slečna, Vláčilův Hadí jed a Kachyňova Závrať, která vyjde ve speciální festivalové DVD edici - jeho díla jsou ovlivněna jeho životem v Dolíku u Mělníka (klid, radost) • umělecká svoboda (témata, styl zpracování) PAN TADEÁŠ - Romeo a Julie, ale šťastně KONRAD WALLENROD - typ. rom. hrdina, národně osvobozenecký boj; Litevec v postavení velmistra řádu něm. rytířů se obětuje aby pomstil svůj národ. Toggle navigation Český Krumlov. Zážitky, atraktivity Památky, programy, inspirace. Inspirace. Objevte Krumlov za 24 hodin; 1 den v Krumlově nestač w. shakespeare romeo a julie rozbor díla. Helmy na motorku W-Tec • Zboží.cz; Na Zboží.cz nabízíme 602 produktů v kategorii Helmy na motorku W-Tec. Porovnejte ceny, zjistěte dostupnost, přečtěte si recenze produktů nebo hodnocení e-shopů W.Shakespeare: Romeo a Julie nejkrásnější milostný příběh Náhlá a prudká láska dvou mladých lidí ze znepřátelených rodů, kterou je potřeba prožít intenzivně a naplno - co kdyby zítra bylo najednou všechno jinak

Jedná se o stylově vrstevnaté oratorium pro sóla, sbory, herce, cimbálovou muziku, dechovou kapelu, dětskou hudeckou muziku, komorní smyčcový orchestr, varhany a bicí nástroje. Zpracovává Evangelia Nového zákona, libreto čerpá z tradic velikonočních pašijových her, hudba je inspirována moravskými vokálními projevy Ingrid Falk ja Gustavo Aguerre Kaksipuolinen, které nesmí být zaměňováno s kulinářským uměním, vyžaduje použití potravy jako hlavní součásti umělecké tvorby. V průběhu let se tato jedinečná forma projevu prokázala neustále se rozšiřujícím podnikem, který zahrnuje cukrovinky, vihreät ja pähkinät v různých barvách, tvarech a velikostech Charles Gounod (1818-1893): ROMEO A JULIE / ROMÉO ET JULIETTE Velká francouzská opera o pěti dějstvích. Libreto podle tragédie Williama Shakespeara napsali Jules Barbier a Michel Carré. Umělecká sbírka Jefa Rademakerse je považována za jednu z největších soukromých sbírek holandské a belgické romantické malby v Evropě. Skutečnost, že jsou v ní zastoupeny dnes dvě národnosti, má své historické opodstatnění: na počátku 19. století byly totiž obě země součástí Spojeného království.

Moudrost z knihy Láska, vztahy, přátelství. Autor: Miguel Ruiz | Nakladatelství: PRAGMA. V této knize shrnuje Don Miguel Ruiz základní moudrost ze svého bestselleru Láska, vztahy, přátelství a čtenář se tak může rychle seznámit s těmi nepodstatnějšími myšlenkami, které změní váš život Aktuální: 16.07.2015 - 28.03.2065 (16.3 km): silnice II/605 (ulice Masarykova), Rudná, část obce Hořelice - Chrášťany, okr. Praha-západ, uzavřeno pro těžká nákladní vozidla, Od 16.07.2015 09:00 Do 28.03.2065 09:00, omezení vjezdu vozidel s hmotností nad 12 tun mimo dopravní obsluhy, Vydal: Městský úřad Černošic Přehled komentářů knih uživatele Děčínský ČBDB.cz - Databáze knih. Životopisy autorů a jejich díla. Rozsáhlá knižní databáze Romeo a Julie - o nešťastné lásce dvou mladých lidí (spor Montéků a . Apuletů), boj o právo člověka na život, oslava milostného citu. do díla je vložena též umělecká hodnota (jde tedy i o umělecké dílo) - charakteristiky. snaha o upevnění českého státu PAVEL DRÁBEK CESKE POKUSY O SHAKESPEARA Dějiny českých překladů Shakespeara doplněné antologií neznámých a vzácných textů z let 1782-1922 Na redakci antologie se po

Jako Romeo a Julie - část díla Databáze kni

Půjde o díla ze sbírek Jana, vévody z Berry a českého a římského krále Václava IV., které budou k vidění do 5. května, řekla mluvčí. Návštěvníci uvidí například ilustrace z díla Přebohaté hodinky vévody z Berry, které obsahuje modlitby pro každou liturgickou hodinu dne Maturita z ČJ.. 1,62 MB (NE)PŘEHLEDNÉ, avšak podrobné, kompletní a místy i vtipné, DĚJINY LITERATURY napsal JAKUB SALÁT Hlavní inspirační zdroje: - profesor českého jazyka Petr Šimek (Gymnázium Omská), který mě učil na střední škole v letech 2001-2004 (bez jeho výkladu o hodinách češtiny by toto moje veledílo nemohlo vzniknout) - Encyklopedie Encarta 2004. Letní Letná 2007: Umělecká společnost Komedianti - Romeo a Julie . 2007-08-10 13:42. Letenský park Vstupenky - Děti 60,- Kč (do 12 let), dospělí 100,- Kč (balíček pro rodiny: 2 dospělí + 2 děti = 250,- Kč) Umělecká společnost Komedianti Uměleckou společnost Komedianti tvoř Informační a publicistický portál o divadle: informace, recenze, hodnocení, ankety, diskuse, blogy, odkazy, přehledy v dynamickém balení

OLDstars, umělecká skupina Tém

Už jeho první díla byla inspirována básněmi Máchovými a básnickými povídkami Byronovými. Jeho první písňový cyklus obsahuje zhudebněné básně Vrchlického, Sládka a Sándora Petöfiho (1823- 1849) , který byl v té době u nás oblíben jako básník lásky, ale i touhy po svobodě KAM 9/14_Kam_9 19.08.14 15:15 Stránka 1. EDITORIAL. 1. Září, na léto jde stáří, jak praví jedna z pranostik. Nastává čas loučení s létem, školáci se vrací do lavic, většina. Dokumentární fotografie Josefa Sudka zachycující umělecká díla jeho současníků představuje netradiční letní výstava v Ateliéru Josefa Sudka na pražském Újezdě. Je nazvaná Sudek: Obrazy a odrazy a jsou na ní k vidění Sudkovy méně známé fotografie ze sbírek PPF Art a Ústavu dějin umění AV ČR, které fotograf tvořil na zakázku pro své přátele-malíře Zdá se, že Roger Brown má všechno, co si člověk může přát. Je nejúspěšnějším lovcem hlav (vyhledávačem talentů) v Norsku, za manželku má překrásnou galeristku a vlastní úchvatný dům. Zároveň si ale žije nad poměry a potají krade umělecká díla. Na slavnostním otevření galerie mu žena představí muže j. Jedna z nejslavnějších prací slavnéhoAnglický dramatik William Shakespeare - hra Romeo a Julie (žánr tvorby - tragédie). Tato práce je stále velmi populární mezi modernímu čtenáři, a režiséři jsou stále inspirována příběhem, znovu a znovu převedením nesmrtelný milostný příběh na obrazovku a uvedení na její výkony

Která znáte díla na motiv Romeo a Julie? Odpovědi

Romeo a julie, William Shakespeare, Básně pro 5. třídu, Čárky ve větách, Cvičení na týž/tentýž, táž/tatáž, totéž, Osnova vzor, Test na Povídky malostranské - obsah a postavy, Mario a kouzelník, Spojka poněvadž, Bohumil Hrabal, Příbuzná slova k vyjmenovaný Romeo a Julie. 2. etapa do roku 1608 - v ivotě pesimismus, beznaděje. tragédie: inspirována lidovými pověstmi, bájemi, baladami. (označení pro ta umělecká díla, která především vyjadřují pocit nudy, úpadku, životní beznaděje, buržoazní přežitku), symbolismem.

Romeo a Julie na vsi

Novela J. ana Otčenáška Romeo, Julie a tma (1958), příběh lásky vzplanuvší mezi českým chlapcem a židovskou dívkou, končila tragicky, což by bývalo zcela nemyslitelné ještě před několika lety, kdy se požadovalo, aby veškeré umění bylo prodchnuto historickým optimismem dělnické třídy Julie se jí ptá, co se děje a chůva jí odpovídá, že je mrtev. Julie si myslí, že je mrtev Romeo, že je vyhnán musí žít v Montaně a touží po návratu. Rodiče nutí Julii ke sňatku, kněz, který je oddával s Romeem jí poradil, že se má sňatku vyhnout fingovanou smrtí, nestačí to však Romeovi sdělit Fantastická literatura je dnes vlivným kulturním fenoménem. Ambicí této studie je iniciovat širší diskuzi o fantastické literatuře a upozornit na problematiku její reflexe. Práce sumarizuje možné přístupy k definici fantastiky v českém a světové Londýnské (12 závěrečných) - vrcholná díla, volné úvody I.vět - např. č.94 G dur S úderem kotlů, 96 D dur. Zázrak (Miracle), 100 G dur Vojenská, 101 D dur Hodiny, 103 Es dur S vířením kotlů, 104 D dur. Oratoria a církevní díla - vrchol celého Haydnova díla. Zvláště dvě celovečerní díla komponovaná pro Anglii

Materiál Rozbor díla: Romeo a Julie - Primát

České pokusy o Shakespeara: Dějiny českých překladů Shakespeara doplněné antologií neznámých a vzácných textů z let 1782-1922 (Czech Attempts at Shakespeare: A History of Czech Translations of Shakespeare with an Anthology of Unknown and Rare Text 64,99 % Rain Woman je dobrá inscenace, lepší, než jsem si myslel bezprostředně po představení. Ale nemůžu se zbavit dojmu, že kdyby jí někdo věnoval trochu péče, učesal ji, spojil volné konce a přelakoval zjevné stopy toho, že to či ono je výsledkem momentálního nápadu, improvizace, mohla by být skvělá

c) Umělecká próza. Tkadleček - Milenec vs.Neštěstí, náročné dílo, flosofie. Trojanská kronika - 1. čes. tištěná kniha. Husitská literatura 14.- 15. století. 1) Husovi předchůdci. Itálie - František z Asisi. Velká Británie - Jan Viklef. ČR -Konrád Waldhauser-Matěj z Janova - Pravidla NZ a SZ-Jan Milíč z. romeo a julie (rozbor díla k m.. rozbor díla k maturitě romeo a.. literární díla karla čapka. o myších a lidech - rozbor díl.. shakespeare romeo a julie lite.. vítězslav nezval manon lescaut.. svět podle garpa rozbor: Externí: dilatační páska obvodová s fólií: rozbor souvětí: umělecká literatura-rozbor: Slovotvorný.

zvukové hodnoty díla: rytmus: vzestupný (jamb - viz zač. 1. a 2. zpěvu) a trochej poezie inspirována lidovou slovesností sběratelství (Erben, Čelakovský, Němcová aj.) Romeo je Monték, Julie je Kapuletka Julie si vezme jed, který ji uspí jen na krátkou dobu, ale Romeo si myslí že je mrtvá a tak se zabije, pak se. Julie tvoří v osobitém a rozpoznatelném stylu. Její panenka - to je báječná souhra magických znaků, dobré duše a duchů, kteří fascinují svou dojemností a originalitou. Panenky se rodí díky fantazii autora s hlubokým významem, majíc své vlastní příběhy Jeho díla vynikala rozvinutou dramatickou formou, co bylo způsobeno návaznosti na dramatický monolog a dvojmonolog: Hra pod loubím /vysmívá se kromě jiného i sám sobě a svým blízkým/, Hra o Robinovi a Marion / pro dramatický pastorel je charakteristické vesnické prostředí příběhu a syntetická skladba s komickými výstupy. dramata (vrcholná díla) Romeo a Julie. Příběh nešťastně končící velké lásky - Caesar. Návrat k dějinám antického Říma - Benátský kupec. Druhé období. tragédie. Hamlet, Otthelo, Král Lear, Mackbeth, Coriolanus, Konec vše napraví, Veta za Vetu, Perikles, Troilus a Cressida, Timon athénský, Antonius a Kleopatr Jedeme do divadla - představení Romeo a Julie od W. Shakespeara v Divadle na Vinohradech v Praze. V roli Romea vystoupí bývalý žák našeho gymnázia Marek Lambora. Účastní se třídy 03, G1A, G1B. Sraz všech zúčastněných bude v 7.15 hodin před Albertem na Severní Terase

Citace uměleckých děl či prvků reality, jejich propojování, variování, recyklování a synkretismus různorodých, neslučitelných jevů je jedním z hlavních znaků postmoderny. Postmoderní přepisy - ať už myšlené vážně nebo v parodickém či travestickém pojetí - jsou v módě už řadu let Od 17.30 a 20.00; Komedie/V. Británie/EEAP/2D; Tvůrčí tým úspěšného televizního seriálu se vrací s celovečerním snímkem, aby ukázal, co se stane, když se čtveř Mezi pěti desítkami děl, které nebyly ještě nikde vystaveny, jsou i pastely dokumentující jeho letošní vážné onemocnění. Výstava Neznámé obrazy a podobizny bude otevřena do 28. listopadu. Jde o díla, která jsem měl dosud doma 3. Versologie, základní stavební jednotky literárního díla, básnická pojmenování, figury a trópy. 3. 1. Jednotky tematické výstavby literárního díla. Nejmenší stavební jednotkou literárního díla je motiv. Motiv podává věcnou informaci o situaci. Fabule je příhoda, o které se vypravuje (dějový půdorys díla) Středem zájmu knihy jsou umělecká díla, ať už jde o stavby, malby, sochy či práce uměleckých řemesel, hlavně zlatnictví, a to zejména ta, která nějakým způsobem souvisí s osobností císaře Karla IV., jenž nepochybně jako stavebník a objednavatel uměleckých děl patřil k největším v dějinách evroého středověku

Na polici jsou spolu Dobrodružství Huckleberry Finna Mark Twain, Pán prstenů John R. R. Tolkien, Neviditelný muž HG Wells, 100 roků samoty Gabriel Garcia Marquez, Romeo a Julie William Shakespeare a t další vynikající díla klasiky světové literatury, vybraná podle výsledků průzkumu mezi čtenáři knihovny v Kansas City Comments . Transcription . stáhnout - Národní divadl Významnou součástí Čapkova díla jsou knihy pro děti (Devatero pohádek), povídky (Povídky z jedné kapsy, Povídky z druhé kapsy, Kniha apokryfů) a překlady z francouzské poezie (Francouzská poezie nové doby), jež ovlivnily vývoj českého verše. Řada jeho děl byla zfilmována. ČTVRTEK Václav [*4.4.1911 - +6.11.1976

Materiál Romeo a Julie rozbor díla k maturitě - Primát

Komplikované vztahy a náročné životní situace s sebou vždy přinášejí napětí. Autorka vás v této knize naučí určit kvocient vašeho napětí, zjistíte, kolik stresu jste zbytečně snášeli a čerpali od jiných lidí a z různých situací Poř. č. Č. j. Žadatel Název projektu Celkové náklady Požadovaná částka Položka Výsledek bodování Návrh komise RHMP BA/003 S-MHMP 944659/2015 26997363 - LOUTKY V N Figuruje např. v Kdo je kdo v ČR (1994/95, SČaSVU), Od břehů k horám - Severočeská literární a umělecká scéna 90. let (ed. Milan Kozelka, Votobia, Olomouc 2000) či v publikaci Skryté vrstvy - Rozhovory o kulturních a uměleckých aktivitách v Ústí n. L. a na Ústecku od konce 70. let do r. 2006 (ed. Jaroslav Balvín ml.

Marie Sochrová Literatura v kostce pro SŠ Marie Sochrová Literatura v kostce pro SŠ Text Marie Sochrová Ilustrace Milada Housková, Pavel Kantorek, Jiřina Lockerová Obálka a grafická úprava Fragment DTP s. r. o., Kamila Flonerová Odpovědná redaktorka Romana Homonická Technická redaktorka Alena Suchánková Vydalo Nakladatelství Fragment, Rádiová 1122/1, Praha 10, jako svou. Tvůrčí skupina vznikla v roce 2009 spojením skupiny Adriatik uvádí a tvorbou herce a mima Vojty Švejdy. Představuje unikátní divadlo s osobitým projevem a divade LINDAT/CLARIAH-CZ An icon used to represent a menu that can be toggled by interacting with this icon